Wednesday, July 26, 2006

Friendship....loyalty

Assalammualaikum dan selamat sejahtera to all viewers..hehe.
A sun cames up, a warm breeze blows... what a wonderful days. Nuthin' can beat the odd. The old man still stood still... susah nak dimengerti hati orang. Susah lagi nak jaga hati sendiri....hehe

Mungkin sukar dipercayai, daerah yang sekecil ini punya repeater pemancar sendiri. Bergerak dengan 'duit poket' sendiri dari rakan-rakan yang 'setia' dengan visi yang asal. Walaupun berulang kali digugat dengan 'tohmahan', namun rakan yang 'setia' tidak cepat melatah. Berpantang undur tidak sekali. Sekali ke hadapan, tidak akan berpaling lagi. Jalan penyelesaian segera di cari....Senang mendapat rakan tapi rakan yang 'setia' jarang sekali...Whatever happened, rakan 'setia' akan tetap bersama-sama dengan rakan. Persahabatan itu 'unik'.
Ramai yang tergugat dengan kemunculan 9M4RSG. Bukan meninggi diri tapi kenyataan. Kalau tidak, mana mungkin perkataan "Segamat tengah hot..repeater tak berlesen.. jangan guna.. rakan dari MCMC bagi tau...." tertera di sms.

Memang banyak kebaikan SMS ni, sekurang2nya menyedarkan rakan2 yang 'setia'. Masih ada lagi kecurigaan dalam kesetiaan. Kalau dicari pada internet memang tak wujud callsign 9M4RSG pada laman web....hehe, mungkin betul tak berlesen. Tapi buat rakan2 yang setia, hanya tersenyum kerana sedar akan keupayaan diri sendiri. Masakan Si Tiung berkawan dengan Merak, umpama dua darjat...(mesti laa sebab tiung boleh terbang tinggi...hehe..baik berkawan dengan tiung juga...dapat sama2 terbang jauh)

"Don't walk in front of me, I may not follow; Don't walk behind of me, I may not lead; Walk beside of me, and just be my friend."
-Albert Camus

Tersenyum tetap di bibir tapi terguris di hati tak siapa yang tahu....terima kasih rakan kerana sudi mengajar kami....terima kasih juga kepada penaung kami ASTRA kerana menerima kami..

73 salam manis.