Sunday, January 07, 2007

Misi Bantuan Kemanusiaan Banjir dari Utara...

9W2YR bersama rakan2 Segamat di Wakaf Amator Radio Segamat sewaktu misi Bantuan Kemanusiaan Banjir...
( 9W2YR diapit oleh swal pak Mail, swal wak Rie dan swal pak Din yg rumah mereka tenggelam sama sekali ketika banjir...penuh bermakna dan kekal dlm ingatan )


9W2DZO, 9W2XML,9W2XMB dan 9W2FLY bergambar kenangan di wakaf sewaktu misi bantuan kemanusiaan banjir di Segamat.

SWAL Pak Aziz, 9W2USA, 9M2NNL, 9W2XML, 9w2CTT, 9W2TOM dan 9W2DOL...rakan2 yg turut serta ketika misi penghantaran bantuan banjir dari Utara.

9W2SMQ dan 9W2FZ di perkarangan wakaf ketika misi penghantaran bantuan banjir di Segamat

Kenderaan ADEC yg digunakan utk mengiringi konvoi bantuan banjir dan
kunjungan rakan2 dari utara hingga kawasan tengah ketika banjir di Segamat...
Diketuai oleh 9W2CCC dan 9W2SZR
Terima kasih dari kami di atas segalanya. Kunjungan yang dibuat sekurang-kurang dapat mengubat kesedihan hati rakan2 yang kebanyakan rumah telah rosak sama-sekali akibat banjir...Gembira dan pilu ketika melihat rakan2 dari utara yang sanggup bersusah-payah menghulur bantuan.. Bantuan yang diterima telah dapat diagihkan kepada rakan2 radio dan mangsa-mangsa banjir yang belum mendapat sebarang bantuan sejak banjir melanda...Alhamdulillah, semua mangsa yang 'tercicir' ketika pengagihan bantuan sebelum ini telah pun menerimanya..Walaupun ala-kadar tetapi penuh "bermakna"...Biar sedikit asalkan "ikhlas"....Segalanya kekal di ingatan.
Sekalung penghargaan kepada ASTRA dan rakan2 dari Perlis, Kedah, P.Pinang, Perak, W.Persekutuan serta Selangor. Tidak terkecuali juga rakan2 dari NASRAC serta Melaka, terima kasih kpd 9W2AMI dan rakan K.Pilah yg bersusah-payah mengharung banjir ketika menghantar sumbangan.
Terima kasih sekali lagi...minta maaf diatas segala kekurangan kami ketika menyambut tuan-tuan sekalian...salam hormat dan salam kekeluargaan dari kami di Segamat.
73 dan 88...jumpa lagi